CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 23, 2008

My Daily Activity......

Rabu, 19 Mac 2008

  • aku amek kuiz kul 8 pg tp aku dtg lambt ckit.. tp alhamdulillah dpt jgk la wat kuiz translation tu..
  • lps amek kuiz aku g kelas translation plak... Ptg xde watpe... tp dok kt bilik wat keje yg xsudah2...
  • Mlm wat banner Blok B1 untuk perarakan Maulidurasul.

Khamis, 20 Mac 2008

  • Perarakan Maulidurasul pd jam 8 jam pg tp cm biase ak slalu lambt.. Nasib baek lah wakil kelas aku yg berdedikasi tu tlg kejut... so ak pn bgn la dan menyertai perarakan tersebut...
  • tp mmg berbaloi menyertai perarakan tu sbb, Jabatan Perdagangan menang tempat pertama...
  • bukan itu je, Blok B1 pn menang dpt tmpt no 2.... xsia2 dtg tlg wat banner tiap2 mlm smpai kn asgmnt pn tertangguh jap...

Jumaat, 21 Mac 2008

  • pkul 11.15 ade perjumpaan kelas keusahawanan dgn Pn Dewi Maharah, kitorg kene bincang nk wat projek mini ttg ape..
  • kul 3 naik MK tp tibe2 dpt berita kelas xde... mmg letih..da la tension asgmnt movie maker xsiap.. terpkse lambt hantr...cdey nye....Cik Haryanti, maaf ye....ari isnin ni sy hantar... Insyaallah...
  • ari ni plak roomate aku balik..tggl al aku sorang2, nasib baek ade lg roomate laen yg xblk...
  • wat movie maker tp hampa sbb xsave, xde recovery, cian nye aku....

Sabtu, 22 Mac 2008

  • aku bgn lambt arini...
  • aku tgu Emi nk g online, tp die lupe kt aku..betape kasihannya aku dilupekan...
  • tp xpela aku maafkan die...
  • kul 12 lbh aku g bilik Emi, pnjam cd citer jumper.. br tgk cd 1 pastu aku msk tdo...xbpe bez la cite nye...

Ahad, 23 Mac 2008

  • G online ngan Emi kul 2 kt kafe pntadbiran
  • tgu miza kt kafe pntadbiran pastu balik...
  • malam tgk konsert saujana dr bilik aku..bleh je nmpk..huhu...=p

0 comments: