CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 30, 2008

My Daily Activity...

Sabtu, 29 Mac 2008

  • ari ni g gua tempurung. mmg bez sgt.. teroka gua. xpnh lg ak mengalami pengalaman cmni..


  • keindahan gua dan air semulajd indah2 belaka. mmg pengalaman yg xdpt dilupekan la..


  • lps gunung ledang, g gua tempurung plak..pnt gunung ledang xabis lg, da dtg pnt gua tempurung, tp mmg berbaloi coz pengalaman cam ni ssh nk dpt.. lg2 org cam ak jarang bersosial camni ngan rakan2 n lecturer.. seronok sgt..


  • kul 8 bertolak dr poli dalam kul 10. 35 cmtu smpi kt gua tempurung. xcye akhirnye smpi jgk ak kt sane.


  • smpi sane berkumpul n diberi stiker, then mulela perjalanan meneroka gua tempurung.. hampir 5 jam lebih jgk la dok dlm gua tu, abis sakit2 bdn... tp sakit2 pn seronok jgk..



0 comments: